S2, A4: Station 126 är på plats när ett katastrofalt bröllop rasar samman, medan Grace hjälper en dominatrix och hennes slav inblandade i en chockerande situation. Samtidigt kämpar Owen och Gwyneth för att definiera sin nya relation och en man från Marjans förflutna återinträder i hennes liv.