Front Man
S1, A13: Neal blir utlånad till en annan agent på byrån för att hjälpa till med ett kidnappningsfall eftersom han har kopplingar till den misstänkta personen, Ryan Wilkes. Men det visar sig snart att det är en plan som iscensatts av Wilkes för att fånga Neal.