S1, A6: Safir, Sonia och Ángel lyckas ta sig ner till källaren i Fuensantas katakomber. Där finner de något som släpper lös deras värsta mardrömmar. Den äldsta smärtan. Den uråldriga rädslan. Ett primitivt mörker som har beslutat sig för att ta sig upp ur Fuensantas djup.