Race Across the World Sverige Full fart i näst sista etappen
S1, A14: De tre kvarvarande lagen sätter full fart från Danmark mot norska Mjøsli. Felix och Clara får välbehövlig hjälp av hotellmagnaten Petter Stordalen. Det bllr till sist en hisnande kamp om seger i den näst sista etappen.