S2, A9: Etapp fem är igång och en thailändsk helgdag ställer till det med fullbokade bussar och hotell. I jakten på vinsten börjar lagen bli oförsiktiga och bokar hela bussar. Anders tappar det totalt när han och Tobbe blir ordenligt lurade.