Marvel's Cloak & Dagger Funhouse Mirrors
S1, A6: Tyrone tar en farlig väg för att komma närmare kriminalare Connors, och Tandy låtsas vara praktikant på Roxxon för att få svar. Praktiken blir lite väl känslosam för Tandy när hon får en glimt av hur hennes liv hade kunnat bli.