Alla mot alla med Filip och Fredrik Fyra favoriter är tillbaka
S11, A2: Premiärveckan rullar vidare och två sprillans nya konstellationer drabbar samman när Claes Malmberg och Rickard Olsson ställs mot Gry Forssell och Gustaf Hammarsten.