S1, A4: Det är 2008. När Malena återansluter till Villa Celina och dess gator, stöter hon på en väggmålning som väcker minnen från timmarna innan den andra Callejeros-konserten. År 2004 hamnar Nico och Lucas i bråk, Luli får oväntade nyheter och Bichito upplever ett obekvämt ögonblick med Javier. Tillbaka i nuet ger en gammal vän avslöjande information om Nico till Malena.