Ganska skånskt toppmöte
S5, A52: Olof Lundh och Ebba Kleberg von Sydow möter Måns Nilsson och Anne Lundberg. Är det en slump att det är så många skåningar i gruppens toppmöte? Det handlar om rebusar, att sakna E-type, hur sexologer ser ut och lite till. Forza!