S1, A5: Gemma anordnar en insamling för stan, vilken får den före detta klubbmedlemmen som fick Opie arresterad att återvända till stan… och in i direkt konflikt med Jax och Opie. Clay försöker skydda en pervers villkorligt dömd vilket kan leda till en stor belöning. ATF-agenten Kohn fortsätter att utreda SOA.