S1, A6: Upptäckten av CRISPR Cas-9 år 2012 öppnade upp tillsynes oändliga potential inom området genetisk redigering. Men vad forskare har kommit fram till efter det är; att ha en allsmäktig genetisk sax inte är till stor nytta om du inte vet var du ska klippa.