Cat’s Eye Gentleman Thief is Here!
S1, A5: Kamiya, en juveltjuv som går under aliaset Råttan, blir fascinerad av Hitomi på Cat’s Eye-caféet. Han avslöjar Cat’s Eyes verkliga identitet efter att framgångsrikt ha stulit målningen de hade siktet inställt på.