Desperate Housewives Get Out of My Life
S8, A14: Susan får reda på vem som är pappa till Julies barn. Orson lovar att ta hand om Bree tills hon blir frisk. Gabrielle tar hand om Roy när mrs McCluskey kastar ut honom.