Ghosts Getting Out
S1, A6: Säsongsavslutning. Alison och Mike är slutkörda efter att ha skött både jobb och renovering. När en stor hotellkedja lägger ett erbjudande de inte kan säga nej till, på huset. Men tanken på att Alison ska försvinna skapar dramatik hos spökena.