Ghost Whisperer Ghost, Interrupted
S1, A3: Melinda upptäcker en ung flicka, som rymt från psyket, i sin affär. Melinda inser snabbt att flickans beteende beror på att hennes döda tvillingsyster jagar henne för att be om förlåtelse.