Ghosts Ghostwriter
S1, A14: Sasappis vill hjälpa Sam att färdigställa hemsidan för deras bed and breakfast. Pete och Jay spelar basket tillsammans, tills Jay får en ny levande vän. Flower försöker bli Petes nya basketkompis.