S1, A3: Portalen komplicerar saker med nya anlända – Ashley får ett genombrott. Nigel ställer raka frågor för att undvika att bryta mot koden. Vince finner nostalgisk romantik. Jeff återförenas med ännu en stöttande figur från hans resa för att komma ut. Kasey faller snabbt för sina nyanlända och måste kämpa hårt när Allyssa rör om i grytan.