Freaks and Geeks Girlfriends And Boyfriends
S1, A8: Lindsay blir förvånad över att inse att Nick nu är hennes pojkvän och är rädd att han vill ha sex. Sam börjar tro att han har en chans på Cindy Sanders. De upptäcker att skenet kan bedra.