S1, A4: Reed trasslar in sig i Brees privatliv när hon plötsligt upptäcker den moderna världen. Hannah inser att Gordon inte vet om att hon är lesbisk. Zack och Elaine delar en obekväm affärsfrukost ihop som förvandlas till något trevligare.