Gissa kryddan!
S3, A4: Kampen fortsätter om det sista skrattet! Deltagarna överrumplas av en speciell gäst och ytterligare en deltagare får ta plats bredvid Eva i kontrollrummet. Ett galet matbud överraskar gänget till allas förskräckelse.