Quantico GlobalReach
S2, A20: Alex och Owen försöker infiltrera kollaboratörerna. När de börjar sätta Alex lojalitet på prov inser hon att hon blivit en bricka i deras plan att slå ut både presidenten och insatsstyrkan.