Motorheads Glöd
S1, A2: Gnistorna yr under den årliga Firefly-festivalen i Ironwood. Caitlyn bestämmer sig för att lita på magkänslan. Zac går händelserna i förväg i sitt försök att tävla mot Harris Bowers. Marcel avslöjar sin signaturlogga. Curtis dras in i sin bror Rays skumma värld. Och farbror Logan får en möjlighet.