S6, A1: Lilly och teamet återupptar fallet från 1973 med en mördad amerikansk fotbollsspelare efter att nya bevis dyker upp. Den återkommande gästskådespelaren BOBBY CANNAVALE återvänder som narkotikapolisen Eddie Saccardo.