TenPuru: No One Can Live on Loneliness Go Ahead and Take a Shower
S1, A4: Akagami and Yuzuki make a mad dash to Ryukoku Temple for the matchmaking meeting. Upon arrival, Akagami is immediately conscripted by one of the temple nuns.