God U
S1, A1: Grattis! Du har blivit antagen till Godolkin-universitetet! Vi är glada över att få vara en del av din resa när du upptäcker vilken typ av superhjälte du är! Sedan God U grundades 1965 har skolan utexaminerat några av världens bästa och smartaste superhjältar, inklusive tre medlemmar av The Seven! Och vem vet? Kanske blir det du härnäst!