S1, A3: Luann och Sonja planerar happy hour på hotellet som marknadsföring för verksamheten. De träffar Craig Miles, som kommer hjälpa dem att bygga en lekplats. De kör också förbi ett lemonadstånd och hjälper till att samla pengar för hemlösa.