Good Bones Good Bones S01 E04
S1, A4: Mor och dotter, Karen Laine och Mina Starsiak, jobbar för att renovera hela hemstaden Indianapolis - hus för hus. Tillsammans köper de förfallna fastigheter för att förvandla dem till fantastiska hem och sälja dem med vinst.