Goodbye, Mr. Gordon
S7, A15: En av Dorothys gamla lärare kontaktar henne. Hon var smått förtjust i honom som ung och tydligen är hon fortfarande det. Rose jobbar på en talkshow och lyckas ordna så att Dorothy och Blanche kan delta.