American Housewife Graduation
S5, A1: För att kunna säkerställa att Taylor utexamineras från gymnasiet, gör Katie stora ansträngningar för att blidka rektor Ablin. Greg lyckas skriva färdigt sista kapitlet i Lonnies bok. Oliver blir förkrossad när han får veta att familjen Cooper skall flytta från Westport.