Sex and the City Great Sexpectations
S6, A2: Varför är det alltid något? Trots hett (och offentligt) förspel med Jack upptäcker Carrie att det är kallt i sänghalmen. Miranda jämför Steve med sin nya flamma, TiVo, och Charlotte överväger att konvertera till judendomen.