The Mentalist Grey Water
S6, A14: Jane och Fischer utreder ett mord på en oljefrackingsplats, medan Rigsby och Van Pelt åker till Austin för att hjälpa utreda misstänkta i en rad attacker på före detta CBI-teammedlemmar.