Glee Grilled Cheesus
S2, A3: Finn erfar en existentiell kris när han tror sig se Jesus träda fram på sin varma macka. Studenterna enas kring Kurt efter en kris som leder till en större teologisk diskussion i gruppen. Musiknumren består av "Only The Good Die Young", "I Look To You", "Papa Can You Hear Me", "I Want To Hold Your Hand", "Losing My Religion", "Bridge Over Troubled Water" och "One of Us".