Mexican Dynasties Grudges and Gefilte Fish
S1, A5: Jenny and Elan move into their own place; Oscar puts himself on the market in his search for love; Raquel and Doris cook up a plan to introduce the Madrazos and Allendes to their Jewish culture; Jenny and Elan dread seeing Fernando and Mari.