House Guardian Angels
S4, A4: När Irene, en 20-årig kosmetiker på ett begravningshem, har ett massivt anfall hallucinerar hon att liken i begravningshemmet har blivit levande igen. House och de kvarvarande sju stipendiaterna måste lista ut orsaken.