Project Greenlight 2015 Gun to Your Head
S4, A3: Jason och produktionslaget går vidare med rollbesättningen och råkar på utmaningar vad gäller inspelningsplatsen. Pete Farrelly och Effie bråkar om Jasons motstånd mot allt digitalt.