Not So Pretty Hair
S1, A4: Vi använder schampo och balsam i håret varje dag, men avsaknaden av regleringar i branschen utsätter oss ofta för risk. Konsumentgrupper har gått till botten med problemet och bistår med viktiga råd innan ni löddrar in håret.