Håll det inom familjen Body of Proof
S1, A7: Ett perfekt kvarter i Philadelphias förorter skakas när en hemmapappa hittas knivhuggen till döds i sitt hem. Megan försöker lösa fallet och börjar leta efter mördaren och minns sin egen fars död.