S2, A13: Brandon och Emily tappar bort hennes två små kusiner på "bus eller godis"-rundan. David och Scott är med i den årliga äggstriden, en Halloween-tradition, medan Kelly blir utsatt för ett sexuellt övergrepp på en fest.