Alla mot alla med Filip och Fredrik Hångelchock i buren!
S5, A26: Liv Mjönes och Gustaf Hammarsten sista kväll i gruppspelet och de möter makarna Strömstedt i en veritabel berg- och dalbana till match. Det blir flicknamn, Monopolgator, finska produkter samt en rejäl hångelattack.