S1, A3: Hanoi Hilton är kanske det mest kända fängelset under Vietnamkriget och ligger i staden Hanoi. På vietnamesiska betyder dess namn bokstavligen ”helveteshål” men inte ens helvetet kan bryta ner viljan hos vissa amerikanska krigsfångar som John McCain.