S1, A1: Med en avundsvärd lägenhet i New York, ett passionerat äktenskap och löften om ett perfekt liv tillsammans upplever det nygifta brittiska paret Liv och Will den amerikanska drömmen. Men kan en unik resa till den amerikanska vildmarken rädda deras äktenskap när en skrämmande hemlighet hotar att krossa sagan?