Här är ditt liv, Riley Här är betygsregistret
S3, A4: Efter att ha fått ett dåligt betyg, inser Riley att high school-betyget räknas ihop i hennes betygsregister! Lucas och Farkle anpassar sig efter high shools nya hinder!