Alla mot alla med Filip och Fredrik Har Obama en glipa mellan tänderna?
S3, A42: Olof Lundh och Kattis Ahlström gör upp med Kodjo Akolor och Jessika Gedin. Det blir stor outrotävling och lite om de som skriver brev till dömda mördare. Dessutom: Vilket misstag begår Jessika som potentiellt kan få henne sparkad från SVT?