Haunt You Every Day
S4, A5: Halloween bär på många överraskningar för läkarna på Seattle Grace; Alex får ett oväntat besök från en tidigare patient; Meredith tror att hennes mors aska spökar för henne; en kirurg som Cristina beundrar snäser av henne.