Game Theory with Bomani Jones HBCUs; Roy Wood, Jr.
S1, A3: I avsnitt tre diskuteras några av veckans stora snackisar i idrottsvärlden. Vi får också en intervju med komikern Roy Wood, Jr, samt en djupare inblick i historiskt svarta college och universitet (HBCU).