S1, A2: Nina är nöjd med sitt beslut men stämningen på gatan är spänd eftersom det är dags för den årliga loppmarknaden. Filip gör vad han kan för att lätta upp stämningen. Moa har bestämt sig för att utmana sig själv och göra något hon inte gjort på länge, men vissa förändringar är svårare än andra.