Hawaii Five-0 He Welo 'Oihana
S3, A23: McGarrett måste hjälpa sin mor att utföra ett hemligt uppdrag för att komma över ett viktigt mikrokort. Samtidigt är Konos liv i fara när hon kommer närmare Adams hemlighet.