Heaven Can Wait Private Practice
S4, A12: Addison försöker hålla distansen till den flirtiga dr Rodriguez‚ Sam oroar sig för den vård som en av patienterna får och Sheldon hänvisar Charlotte till en vän för psykiatrisk hjälp.