Helikopterpiloterna Helikopterpiloterna S01 E02
S1, A2: Ett oväder är på väg in över Kebnekaisemassivet och Patrik måste hämta en grupp fiskare innan det blir omöjligt att flyga. Fredrik lyfter ut betongfundament, ett jobb som innebär centimeterprecision.