Hell and High Water
S11, E1: As an unprecedented disaster strikes BC's highways and communities, Jamie's new operator hits a Coquihalla mudslide. Highway crews are in a life or death race to evacuate motorists and save vital infrastructure. Team Reliable braves floodwaters to rescue stranded residents. Jamie's hometown is cut off by wiped-out roads.